רפלקסולוגיה אבחון מחלות

רפלקסולוגיה אבחון מחלות

שתף את הפוסט :)

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

רפלקסולוגיה אבחון מחלות?!

האם רפלקסולוג יכול לאבחן מחלות או בעיות בריאותיות של לקוח באמצעות עיסוי בכפות רגליו?

אחרי הכל, ברוב המכוני הרפלקסולוגיות יש טבלאות רב צבעוניות המראות כי כפות הרגליים מפוזרות עם נקודות לחץ שאמורות להיות מחוברות לאיברים פנימיים.

בנוסף, בחלק מתוכניות הטלוויזיה מתוארים "אדונים" שיכולים לדעת אם יש להם אבנים בכליות או בעיות אחרות ברגליים.

זה אכן הישג נהדר, אך אנשים בענף מזהירים מפני נוכלים ומניפולציות.

מר ג'ימי טאן, הבעלים של רשת הספא ועיסוי כף הרגל קנקו, אמר: "עסקתי כבר 18 שנה ומעולם לא סיפרתי לאף לקוח מה המחלות שלהם. אין דבר כזה. אני לא רופא״.

המטפל ברפלקסולוגיה בן 50 הפך לאיש עסקים. לדבריו, זה מאוד לא מקצועי שמומחה ברפלקסולוגיה יאבחן מחלות ויגרום ללקוחות מצוקה מיותרת.

רפלקסולוגים בכף הרגל מזהירים

כי אנשים לא צריכים להתייחס ברצינות רבה מדי לגישה אשר טוענת שרפלקסולוגים יודעים הכל.

הם מספקים רק סוג של עיסוי, וכמובן שהם לא יכולים לספק תרופות פלא למחלות.

מר Koo Eng Lim, המנהל בן 47 של המרכז המקצועי TCM של בית הספר להכשרה מקצועית לרפואה סינית, אמר: "רפלקסולוגיה קשורה קשר הדוק לבריאות. מדובר ברגיעה ושלווה״

גורמים בתעשייה מזהירים כי מתרגלים לא מאומנים הם למעשה מומחי מראה, הם  אינם מומחים לרפלקסולוגיה והם למעשה מעסים ללא רישיון.

טיפול טיפולי בעיסוי כף הרגל כולל הפעלת לחץ על כפות הרגליים. הטכניקות שונות. יש מתרגלים המשתמשים בפרקי אצבעות לדחיסה וטחינה, בעוד שאחרים משתמשים בעיקר באצבעות ובאגודל. אך מומחים מזהירים שיותר כאב אינו בהכרח טוב יותר. מר קו אמר במדיטציה: "יש אנשים שחושבים פשוט, זה לא מספיק כואב, אני רוצה יותר." פעולת העיסוי של כף הרגל יכולה להרגיע ולהירגע.

במקומות מסויימים ניתן לספק אותה כחלק מהחבילה כולה כולל טיפול ביד, בצוואר ובכתפיים. אבל מה עם אותם תרשימים? אותם אזורים שנראים כקושרים אזורים מסוימים בכפות הרגליים עם אזורים התואמים לאיברים מסוימים בגוף. עובדה או בדיה?

הרפואה והמדע המערבי עדיין לא הבינו התפקיד של רפלקסולוגיית כף הרגל ואבחון מחלות.

אבל בנסון קו, רופא רפלקסולוגיה בן 57, אמר כי אנשים בדרך כלל מאמינים שיש נקודות לחץ על הרגליים, המייצגות את זרימת הדם בחלקים מסוימים של הגוף.

לדבריו, זה לגמרי כדי לשפר את זרימת הדם ואינו כולל אבחון מחלות.

יש כאן בדיקות מעשר סניפים כדי להוכיח זאת, ורק סניף אחד טוען שהוא מסוגל לאבחן מחלות.

מומחי הרפלקסולוגיה האמריקניים, ברברה וקווין קונץ, 57, אמרו שניהם כי השימוש ברפלקסולוגיה לאבחון אינו אחראי, מכיוון שחוסר הניסיון של המתרגלים באיתור "רמזים" מסוימים על הרגליים עלול לגרום לבלבול.

רפלקסולוגיה אבחון מחלות האמנם?

לדברי מתרגלים מקומיים אחרים, אלה יכולים לנוע בין עור יבש או למראה לא בריא בכפות הרגליים כאשר הוא מיובש לגושים ברגליים של חולי סוכרת.

בדרך כלל מומלץ לא להשתמש ברפלקסולוגיה כצורת אבחון או טיפול במחלה כלשהי.

הקפידו לפנות לרופא. עם זאת, כל זה לא מונע מאנשים מסוימים לשבת על כיסאות נוחים, להרים את הרגליים ולהתכונן ללישה.

מר שלומי נווה, בן 33, צריך לבצע עיסוי ברגליים לפחות פעם בחודש.

לדבריו: "ככל הידוע לי, אין בסיס מדעי לעיסוי כף הרגל. “זה מאוד מרגיע. זה אולי נשמע מוזר, אבל זה מרגיש כמו כאב מרגיע. זה לא סוג הכאב שגורם לך לסבול וגורם לך לצרוח. בעיניי זה לא משנה אם ההצהרה נכונה.

כל עוד אני אוהב את החוויה הזו, אני מוכן לעשות את זה.

לרפלקסולוגיה יש המון דברים טובים וחשובים לגופינו

הנה מאמר שאתם חייבים לקרוא על היתרונות של הרפלקסולוגיה

סוגי עיסויים

עיסוי פנים יתרונות 1
עיסויים

עיסוי פנים יתרונות

עיסוי פנים יתרונות – עיסוי פנים יתרונות היא טכניקת ריפוי עתיקה אשר שימשה אנשים רבים במשך אלפי שנים כדי להרגיע ולרפא אנשים. בדיוק כפי שעיסוי

מסאז מקצועי בראשון לציון
עיסויים

מסאז מקצועי בראשון לציון

מסאז מקצועי בראשון לציון מהו? מסאז מקצועי בראשון לציון הוא שירות בשוק הפתוח, שירותי טיפול בעיסוי נעים בין לא כל כך טובים למצויינים. אם קיבלת

מקומות מומלצים

עיסוי תאילנדי
מקומות

עיסוי בתל אביב

עיסוי בתל אביב אילו עיסויים איכותיים תוכל לקבל בתל אביב? עיסוי בת״א – עידון, חום ומגע מדויק – זה כל מה שאדם צריך. מגע אחד

מסאז מקצועי בראשון לציון
מקומות

עיסוי בראשון לציון

עיסוי בראשון לציון אילו עיסויים איכותיים תוכל לקבל רק בראשון לציון? עיסוי בראשון לציון – מגע עדין, חם ומדויק – זה כל מה שאדם צריך.

הרשם

קבל עדכונים לפני כולם

כתבות במגזין שלנו

מגזין

נכסים יוקרתיים עם חללי טיפוח אישיים

"נכסים יוקרתיים עם חללי טיפוח אישיים: אל תחייה שאין כמוה" בעידן המודרני, החיים הפורטיים והזמן האישי נחשבים ליקרים ולמרכזיים. נכסים יוקרתיים שמשלבים בתכנון חללי טיפוח

דילוג לתוכן