עיסוי כפות רגליים

foot massage עיסוי כפות רגליים

שתף את הפוסט :)

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

עיסוי כפות רגליים

עיסוי כפות רגליים – כך שומרים על בריאות תקינה

כל אדם אשר עבר אי פעם בחייו עיסוי כפות רגליים, יידע לציין עד כמה מדובר בטיפול מענג ויחיד במינו. הלחיצות בחלק הרגיש כל כך של גופנו מרגיעות, מענגות ומהנות בצורה יוצאת דופן, עד כדי הירדמות או 'ריחוף' אותו מרגישים המטופלים.

אבל, מסתבר שהעיסוי הזה, יש בו הרבה יותר מאשר עונג צרוף. כל אדם ישמח לדעת כי מלבד ההנאה שבטיפול, יש בו גם כדי לשנות משמעותית את הרגשתו ואף לתרום לבריאותו הכללית. אכן, מסתבר כי ישנם בכפות הרגליים לא מעט סודות שיכולים לתרום לבריאותו של האדם הממוצע.

מה בין כפות הרגליים לבריאות האדם?

אפשר לחלק את העניין הזה לשניים:

מצד אחד:

שמירה על כפות הרגליים תבטיח לנו חיים בריאים יותר. אם נדע לאוורר את כפות הרגליים בצורה מספיקה, לחמם אותן כראוי וכמובן לנקות אותן (גם בכף הרגל עצמה וגם בציפורניים) הרי שנשפר בצורה משמעותית את מצבנו הבריאותי ואת הסיכויים שלנו לחלות.

מצד שני:

שינויים פיזיולוגיים משמעותיים בכף הרגל יכולים להעיד על מחלות או תופעות בריאותיות שונות בגוף האדם כולו. כך למשל, כפות רגליים קרות באופן תמידי יכולות להעיד על בעיה בזרימת הדם בגוף; אצבעות אשר נוטות פנימה מצביעות על בעיה אפשרית במערכת העצבים; שינוי בצורת הציפורניים עשוי להעיד אפילו על דלקת ריאות.

כך או כך, עיסוי כפות רגליים הוא האמצעי הטוב ביותר להימנעות ממצבים כאלו.

 

עיסוי כפות רגליים רפלקסולוגיה

עיסוי כפות רגליים: כיצד יש בו כדי לשפר את בריאותך?

אם כן, הבנת שלכפות הרגליים יש השפעה על בריאות הגוף ואף יכולת לחזות או להעיד על בעיות בשאר חלקי הגוף. אך כיצד כל זה מתקשר אל עיסוי כפות רגליים? כיצד טיפול כזה יכול לשפר את בריאותך?

ראשית, ברור כי טיפול באיבר אשר משפיע כל כך על בריאות הגוף ומושפע ממנה בצורה חזקה, יתרום במשהו מבחינה זו. אם כפות הרגליים הן איבר שיש בו כדי לשפר את מצבו הבריאותי של המטופל, ברור כי פוט מסאז  – שנחשב, כאמור, לאחד המהנים והמועילים עבור ההרגשה באותו איזור – יתרום משמעותית לעניין.

אבל יש בכך יותר מזה:

העיסוי הזה מסייע לזרימת הדם באזור הזה. הוא מאפשר לשחרר שרירים תפוסים ולהקל על הנוקשות של חלקים מסוימים בכף הרגל. כל מגע באזור הזה, יכול כמובן לתרום גם הוא להרגשה.

לכן ברור מדוע פוט מסאג הוא טיפול שיכול לתרום משמעותית לבריאות האדם ולהרגשה הכללית שלו. יותר מזה: מעסים ומטופלים רבים מבטיחים כי טיפול תדיר בכפות הרגליים, את לכמה שבועות, יכול להבטיח שנים ארוכות של בריאות ואיכות חיים.

סוגי עיסויים

עיסוי פנים יתרונות 1
עיסויים

עיסוי פנים יתרונות

עיסוי פנים יתרונות – עיסוי פנים יתרונות היא טכניקת ריפוי עתיקה אשר שימשה אנשים רבים במשך אלפי שנים כדי להרגיע ולרפא אנשים. בדיוק כפי שעיסוי

מסאז מקצועי בראשון לציון
עיסויים

מסאז מקצועי בראשון לציון

מסאז מקצועי בראשון לציון מהו? מסאז מקצועי בראשון לציון הוא שירות בשוק הפתוח, שירותי טיפול בעיסוי נעים בין לא כל כך טובים למצויינים. אם קיבלת

מקומות מומלצים

עיסוי תאילנדי
מקומות

עיסוי בתל אביב

עיסוי בתל אביב אילו עיסויים איכותיים תוכל לקבל בתל אביב? עיסוי בת״א – עידון, חום ומגע מדויק – זה כל מה שאדם צריך. מגע אחד

מסאז מקצועי בראשון לציון
מקומות

עיסוי בראשון לציון

עיסוי בראשון לציון אילו עיסויים איכותיים תוכל לקבל רק בראשון לציון? עיסוי בראשון לציון – מגע עדין, חם ומדויק – זה כל מה שאדם צריך.

הרשם

קבל עדכונים לפני כולם

כתבות במגזין שלנו

מגזין

נכסים יוקרתיים עם חללי טיפוח אישיים

"נכסים יוקרתיים עם חללי טיפוח אישיים: אל תחייה שאין כמוה" בעידן המודרני, החיים הפורטיים והזמן האישי נחשבים ליקרים ולמרכזיים. נכסים יוקרתיים שמשלבים בתכנון חללי טיפוח

דילוג לתוכן